Viktig information om ditt förra Bonuskundkonto

I samband med att vi byter webbsida och bokningssystem lanserar vi ett helt nytt bonusprogram där varje resa ger poäng som sedan samlas på ditt bonuskundkonto i en voucher. Du behöver alltså inte längre resa 10 gånger för att få bonus. 

Om du inte har varit aktiv på ditt konto under 2018 och senare är du välkommen att registrera ett nytt konto och börja samla värdefulla poäng. Ditt gamla konto är nu stängt.

Om du har varit aktiv på ditt konto under 2018 och senare och hade en email adress registrerad har ditt konto flyttats över till det nya systemet. Ditt gamla konto med tillhörande inlogg är nu stängt. Du kan logga in med din mailadress på Mitt konto i menyn och välja Återställ lösenord för att skapa ett nytt lösenord och därefter få tillgång till det nya kontot.

Vi är mån om dig som bonuskund och dina gamla bonusgrundande resor har därför räknats om till en voucher enligt en snittberäkning där varje bonusgrundande resa är värd 50 poäng. Vouchern kan användas till att rabattera nästkommande resor och är giltig t.o.m. 1/1 2023. Om det inte finns någon voucher på kontot så fanns inga bonusgrundande resor på ditt förra konto vid överflytten. 

Läs mer om hur det nya Bonuskundsystemet fungerar i Senaste Inlägg på startsidan.

Välkommen att kontakta oss på 0771- 33 44 44 eller info@ybuss.se vid frågor.